czwartek, 5 marca 2009

Sto lat!

Urodziny są wyjątkowym dniem.

Dwa miesiące temu otrzymałam niewinnie wyglądającą kopertę. Niczego nie podejrzewając otworzyłam ją i zaczęłam czytać pismo, które zawierała:

„Szanowna Pani,
jest nam niezmiernie miło, że jest Pani oddaną, długoletnią Klientką naszego wspaniałego Banku, jednakże informujemy, że 4 marca stanie się Pani zbyt stara, aby móc korzystać z naszych dotychczasowych usług. Proszę się do nas zgłosić w tej sprawie, albo zablokujemy Pani wszystkie ciężko zarobione środki.”


Od wczoraj nie należę już do klanu imprezujących i frywolnych studentek.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Tydzień czasu się spóźnię, jeśli złożę życzenia; dobrze liczę? A co tam, najlepszego, w przeciwieństwie do banku, mam jak najlepsze intencje. Pzdr.

*sweet dreadi* pisze...

Dziekuje Danielu, przynajmniej nie kazesz mi podpisywac zadnej umowy w zamian za zyczenia ;)